Az internetes ruhakereskedelem egyre nagyobb népszerűségnek örvend az emberek körében, aminek köszönhetően sorra nyílnak a divat webáruházak. Ha te is tervezel egyet indítani, vagy már rendelkezel eggyel, és fejleszteni szeretnéd, akkor néhány tippet találhatsz, hogy mivel rendelkezzen mindenképpen ruha webshopod.
Nem csak a divat webshopok, hanem minden webáruház számára kötelező, hogy reszponzív, mobilbarát legyen. Manapság már a vásárlók jelentős része használ okostelefont, tabletet böngészésre, vásárlásra. Ha webshopod nem reszponzív, akkor róluk gyakorlatilag egyből le is mondasz, amit el kell kerülni.
A ruhákat áruló webshopoknál a vásárlást legjobban a különböző minőségi fényképekkel, és a megfelelő szűrési megoldásokkal lehet elősegíteni. Ez azt jelenti, hogy az egyes termékekhez legyenek egyedi, minden részletre kiterjedő, jó minőségű képek mellékelve, amik alapján el tudja dönteni a vásárló, hogy megfelelő-e számára a termék.
A szűrési megoldásoknál a feladat, hogy minél kevesebb kattintással érjen el a vásárló oda, hogy dönteni tudjon egy-egy termék megvásárlásáról. Ruhadaraboknál mindenképpen lehessen színekre szűrni. Ez jelentősen lerövidíti a termékkeresési folyamatot olyan vásárlók számára, akik tudják, hogy milyen színeket szeretnének, mivel így nem kell egyesével végignézniük minden terméket. Emellett minden olyan tulajdonságra lehessen szűrni, amire szükség lehet a vásárláshoz.
Mindenképpen tartalmazzon a webshop egy mérettáblázatot, ami alapján el tudja dönteni a vásárló, hogy melyik méretet rendelje.